Nyheter

Info till medlemmar

Hej!

Den 27 april kommer Swoosh att börja stamspola alla bostäder. De kommer att hålla på till maj månad. Arbetet påbörjas på Kylgränd och sedan vidare till Glassgränd.

I uppdraget ingår spolning av avlopp från kök och badrum.

Varje lägenhet kommer att få en avisering 1 vecka innan Swoosh kommer. Där kommer ni få information om vilka förberedelser ni behöver göra och nummer till kontaktperson på Swoosh om ni behöver fråga om något.

Det är även planerat för att bygga tak ovanför postboxarna. Detta kommer att påbörjas under våren.

Mvh Styrelsen

Meddelande från valberedningen

Hej alla!


Vi tar gärna emot tips och intresserade för styrelse, revisorer och valberedning, ordinarie såväl som suppleanter.

Ni kan kontakta någon i valberedningen:  Johanna Burwall(sammankallande), Berit Sjödin, Adam Jonsson eller skicka mail till  så vidarebefodrar de till oss.

//Valberedningen

Nyckel till postboxen

Idag har Postnord börjat dela ut posten i postboxarna, dvs de kommer inte dela ut post i den brevlåda ni har vid lägenheten.

ca 30 st har fortfarande inte hämtat sina nycklar. Imorgon, tisdag, kl 11-12 gör vi ett försök till. Påminn gärna grannar och vänner.

Samma ställe som tidigare, kontoret vid tvättstugan på Glassgränd.

//

Postboxarna

Nu har Postnord godkänt postboxarna på vårt område. Postutdelning i boxarna startar den 17e november.

Ikväll kommer vi dela ut papper med tider då man kan komma till Glassgr 86(tvättstugan) och kvittera ut nycklarna till boxarna.


Tis, 11/11 17-18


Ons, 12/11 17-18


Tors, 13/11 10-11 och 17-18


Fre, 14/11 13-14


Sön, 16/11 13-14